ח"כ קטי שטרית: "עשינו המון בשלושה חודשים בלבד"

    מהדורת הבוקר 2 Comment on ח"כ קטי שטרית: "עשינו המון בשלושה חודשים בלבד"

    ח"כ קטי שטרית במהדורת הבוקר: "הציבור לא שומע מה באמת נעשה. העברנו בממשלה תקציב וחוק הסדרים עם הרבה מאוד רפורמות משמעותיות להורדת יוקר המחיה. הציבור ירגיש את זה, זה תהליך"

    צילום: קובי גדעון לע"מ
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד, אומרת לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), כי הממשלה הביאה שורה של הישגים, כולל בנושא יוקר המחיה. "עשינו המון בשלושה חודשים בלבד. הציבור לא שומע מה באמת נעשה. העברנו בממשלה תקציב וחוק הסדרים עם הרבה מאוד רפורמות משמעותיות להורדת יוקר המחיה. הציבור ירגיש את זה, זה תהליך".

    לדבריה "גם מחיר הדלק ירד, אף שבכמה אגורות. הורדנו את מחיר החשמל ב-4%. נקודות זכות לילדים – הטבה של אלפי שקלים בשנה. פטור מוויזות לארה"ב, ממדים ללימודים, הסדרת 11 יישובים, פתחנו שגרירויות, חתמנו הסכמי שכר חופשי. לא נותנים לנו צ'אנס לתקן את המחדלים של הממשלה הקודמת".

    על המחאה נגד הרפורמה המשפטית: "לא צפינו התארגנות כזאת וכסף רב כ"כ שהוזרם למחאות. טעינו במהלך. קודם כל בהסברה. הפנים של הרפורמה היו חייבים להיות הפנים של ראש הממשלה. המחאה הלכה לנושאים של למה החרדים לא מתגייסים, למה עושים חוקים דתיים. בכלל לא על הרפורמה".

    עוד אמרה שטרית, כי "על שרת ההסברה גלית דיסטל נאסר לדבר על הרפורמה. יש פה מכונת רעל שפועלת מכל הכיוונים כדי לעצור ולהגביל את הממשלה מלהסביר לציבור הרחב".

    על חילוקי הדעות בליכוד: "אנחנו תנועה דמוקרטית, עם פריימריז. יש שונות בין החברים. לכל אחד יש את השיקולים והסיבות שלו". עם זאת, הוסיפה: "אנחנו מאוד נאמנים ליו"ר המפלגה שנבחר ברוב גדול".

    על הסקרים: "אני מציעה לגנץ לא להתבשם מהסקרים. הסיבה לעלייתו בסקרים היא שהוא דיבר על אחדות העם ומניעת מלחמת אחים וזה מה שהציבור אוהב לשמוע. ברגע שאתה מגלה אחריות… לפיד וחבריו מוציאים את דיבת ישראל החוצה ופוגעים בכלכלה הישראלית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ההמון שעשיתם זה מתנות לביבי ועבודה לדרעי. חוץ מזה כלום!! לא פלא שאתם צונחים בסקרים…
      זה פשוט הזוי שהחוקים הראשונים והיחידים (!!!) שעשיתם ב3 חודשים זה לדאוג לעצמכם!!!

    2. 1

      כל עוד הציבור נאנק בפועל תחת יוקר המחיה ,
      אין שום משמעות מעשית לדבריה של קטי שיטרית